poniedziałek, 24 lutego 2014

Rozdanie kosmetyków!

                                                                                                                                          Cześć!

To nasze pierwsze rozdanie na tym blogu. Do wygrania jest lakier firmy La Rosa nr 107 oraz 2 próbki kosmetyków: Luksja Care Pro Naturish - mleczko pod prysznic i Romantic Professional - szampon regenerujący do włosów suchych i zniszczonych.







Jeżeli chcecie wziąć udział w rozdaniu musicie zastosować się do poniższego regulaminu:

1. Konkurs jest przeznaczony tylko dla posiadaczy bloga.
2. Należy być publicznym obserwatorem naszego bloga.
3. Swoje uczestnictwo w konkursie należy zgłosić w komentarzu poprzez następujący wzór:


I.Obserwuję jako:
II. mój adres e-mail:
III: mój blog:


Konkurs trwa od 24.02.2014r. do 15.03.2014r.
Wyniki ogłosimy 16.03.2014r.
Ze zwycięzcą skontaktujemy się poprzez adres e-mail w celu uzyskania adresu domowego.
*Jeżeli w ciągu 3 dni zwycięzca nie odpowie na naszą wiadomość powtarzamy losowanie.






                                       
                                                          Zachęcamy do udziału w rozdaniu. :)


                                                                                Klaudia, Kaśka.

4 komentarze:

  1. I.Obserwuję jako: Anais Roue
    II. mój adres e-mail: wioal606@vp.pl
    III: mój blog: http://egoistki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. I.Obserwuję jako: Emilia
    II. mój adres e-mail: bojohny@onet.pl
    III: mój blog: weloveemily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. I.Obserwuję jako:♥Maya♥
    II. mój adres e-mail: nowak709@interia.pl
    III: mój blog: http://love-little-berry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. I.Obserwuję jako: GoldenGirl
    II. mój adres e-mail: g.nowinska@tlen.pl
    III: mój blog: thegoldentrack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń